Pumlan och Kossan

Jag tycker att det är riktigt dumt att småbarn inte fyller år oftare än en
gång om året!;)

Skickade efter en blå hoppkossa åt Alvin som tack för att vi snott i stort
sätt alla hans gamla bebissaker... och då kunde jag inte hålla mig från
att klicka hem en rosa till Pumlan då jag ändå höll på;P

Ej lämplig för barn under tre år visar en symbol på förpackningen, men
wtf... jag tror inte rikitgt att hon kommer att sätta den i halsen!


Astrid på kossan!


Helt klart onödig;) Men Frida och Ozzy uppskattade inköpet!
Och tur nog är ju bägge två äldre än tre...

Kommentarer
Postat av: Pia - Mejas mamma

Så cool! var hittade du den? :)

2009-03-12 @ 18:38:37
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahaha...ej lämplig för barn under 3 år?! Hur tänkte dom då? Däremot borde de nog införas en äldsta åldersgräns...typ används av barn under 15 år eller något liknande. Stora osmidiga valrossar (likt mig) kan nog skadas rätt allvarligt vid för mycket hoppande.

2009-03-12 @ 21:59:28
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0