Vi är pojkarna som busar med...

Ozzy och hans kompisar lyssnar på "musik" på youtube. Oftast brukar
det röra sig om Ozzy Osbourne, Fågeln Roger eller Alvin och hans
sugiga gäng som slaktar låtar på låtarn (Obs! Har absolut ingenting
gemensamt med Lisas Alvin;)
Men nu idag är det tydligen Björn Rosenström som gäller! Det oroar
mig en aaaning måste jag erkänna. Fast det är rätt lustigt att lyssna
på små 10-åriga pojkar som sjunger med (högt) till
Pojkarna som busar;)

För någon dag sedan la jag även märke till att många av Ozzys
kompisar börjat dra omkring i svarta mjukisbyxor med ränder i grönt,
gult och rött på sidorna;

Jag - Ozzy, är det coolt med reaggaebyxor?
Ozzy - Näe, det är INTE coolt!  .... Men alla andra tycker det.
Dom gillar Ragga!
Jag (smått oroad och väldigt fördomsfull. När jag tänker på ragga
tänker jag nämligen mest på rastaflätor och braj;P
))
- Tycker du om ragga?
Ozzy - NAäEE!!! Jag gillar rock! Dom andra leker bara coola....
Jag (tänker att Fågeln Roger kan fara och flyga för det är INTE rock)
- Lyssnar dom på ragga då?
Ozzy - Ja!
Jag - Vilka lyssnar dom på då?
Ozzy - Markoolio.
Jag (inte ett dugg oroad längre) - HAhahahahaha! Okej!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahahahahahaha. Markoolio. Hahahahahahaha.

2009-03-27 @ 16:00:47
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0