Att vara överallt

Jag hotar mina barn!
Oskar och Frida hotar jag med ond bråd död medans Astrid (än så länge)
klarar sig undan med hot om att tappa gåstolen - för alltid!
Jag tycker bestämt att hon börja klara av alldeles för mycket rackartyg när
hon drar runt i den.;)

Varje gång jag öppnar diskmaskinen är Astrid snabbt där för att hjälpa till.
Jag har försökt säga att jag varken behöver eller vill ha hennes hjälp just
där (speciellt när disken är smutsig) men att lyssna verkar inte vara någon
av hennes starka sidor.

Jag börjar ana att hennes första ord kommer att ligga i stil med ord som;
Nej! och Släpp!

Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

Alltid lika kul att läsa om erat liv... :)

2009-03-31 @ 07:51:52
Postat av: sofia & Rox

Jag har lösningen gå hemifrån med pumlan och låt din större barn tömma och fylla den och gå shopp

med P så hennes första ord blir shoppa !! :-)

2009-03-31 @ 07:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0