Astrid by night

Senaste nätterna har min lilla lyxbebis inte varit speciellt lyxig alls!

Jag hoppas att det beror på att hon varit lite snuvig och att allt snart 
återgår till det "normala";-)

Natten mot fredag somnade Pumlis redan 19.00, vaknade dock 21.30 och
gick inte att få i säng igen förrän strax efter 23. Efter det vaknade hon ungefär
en gång i timmen. Vid 03.30 gav D upp och gick och la sig med Ozzy. Jag
och Pumlan fortsatte vakna till lite då och då för att sedan avsluta det hela
med att ta morgon vid 05.30!!!

Natten mot lördag fortsatte ungefär i samma stil. Vi försökte "däcka" henne
med ersättning vid 03.30 men då körde hon en sprutspya i sängen över sig
själv och kudden så det blev bara för Daniel att hoppa in i duschen med
en sprattlandes och överlycklig liten gotjej vid 04.00. (Just då kändes det
EXTRA skönt att vi faktiskt hade vatten;)
Efter duschen fanns det inte en tillstymmelse ens till att en viss liten
person tänkte sova mera så då fick D helt enkelt kliva upp med henne...
jag fick skönt ligga kvar i sängen till halv nio.=)

Natten till idag gick bättre. Fick i säng henne vid 22.00 och hon sov själv
i sin säng ända fram till 05.30. Dumt att klaga... men jag hoppas fortfarande
att den här natten blir ÄNNU bättre.

Jag gillade liksom när hon somnade vid 19-20.00 tiden och sov ända
fram till 06-07.00 utan uppehåll!=D


Vaken nakenfis med snuttefilt rullar vagn över tröskeln mitt i natten,
precis som "Back in the Days"!

Kommentarer
Postat av: Tant Grön

37, AJ! Jag drar 39-40. Typiskt!

Postat av: Ida

Visst är det underbart att vakna i ottan!?!

Det ÄR härligt med barn.. hmm?

2009-03-09 @ 09:18:22
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det är bara en del av ert nya liv. Intressanta dagar kräver intressanta nätter också ;-)

2009-03-09 @ 10:01:23
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0