Jag är blöt

Idag av alla dagar har jag cyklat till jobbet på morgonen.
Jättehurtigt egentligen då det är en bit.
Grejjen är bara att idag REGNAR det ute!
Vad är oddsen?!

Resterande veckan då jag åkt buss har det varit kallt men iaf soligt!
Så nu imorse då jag bestämde mig för att ta cykeln tänkte jag inte ens
tanken på att kolla väderprognosen eller att packa med regnkläder
... nej, nej, det hade ju varit jobbigt!;P

Några få droppar började komma då jag fortfarande var kvar på hertsön
och vid örnäskyrkogården stod det ganska klart att dom små rackarna
tänkte blida regn. Men antingen är jag för tjurig eller helt enkelt bara för
dum för att börja vända om när jag väl har bestämt mig för någonting.

Nu är jag iaf framme... och ganska blöt.
Men nu ska jag ta mig en kopp varmt kaffe och värma upp mig med och
bara vara glad för att jag slipper gå hemma just nu i vårt superstökiga
hus och plocka upp efter Pumlan som löper amock och river ut allt hon
kommer över OCh D som tydligen mår för dåligt just nu för att kunna
göra någon nytta förutom att ta hand om Astrid.

Igår trodden han på fullaste allvar att han fått salmonella(!) då han
tyckte det var så konstigt att han mått illa så länge nu.
-HAHAHAhahahaha!!!
Ja, eller hur?! eller så kanske det bara är en vanlig släng av magsjuka,
helt enkelt. Men vad vet jag?!;)

Ungefär lika roligt som när han trodde att han hade astma för ett par år
sedan då han blev anfådd så fort han gjorde någonting jobbigt.
Då skrattade jag också rätt gott.
Har hört att sånt annars brukas kallas för dålig kondis!;-D

Han är som min alldeles egna stora dramaqueen!<3

Kommentarer
Postat av: Marie

Han kanske är gravid? ;D

2009-06-11 @ 08:19:21
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Pia - MejasMamma

Haha, är så underhållande att läsa din blogg!:)



Ja, det tänkte jag också på. Hin rör sig ju mer.. men hon äter ju mindre också. Dåligt kombination!

2009-06-11 @ 10:55:46
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: tipsarn

Nåt som muntrar upp: 40% rabatt på ESL & Plastisock fynkybaby.se

2009-06-11 @ 16:32:27
Postat av: Tipsarn

Nåt som muntrar upp: 40% på ESL & Plastisock på funkybaby.se

2009-06-11 @ 16:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0