Baaad!

I söndags kom äntligen småhuliganerna hem.
Vädret fortsatte att vara superhärligt så vi packade in allihopa i bilen 
tillsammans med nyvagnen (*klick*) och matsäck och drog iväg till
Lulviken där vi spenderade större delen av dagen.


Astrid är tydligen ingen kruka!

Däremot tyckte jag att det var aningens kallt i vattnet från början, men
när Pumlan travar på är det bara att hålla i och följa med. Jag vet inte om
hon är väldigt varmblodig eller om hon bara är en miljon gånger mindre
mesig än sin mamma för att doppa sig gick för Pumlan på en sådär tre
sekunder
...max!


Barn i vattnet nr 1.


Barn i vattnet nr 2.


Och barn i vattnet nr 3.

Att Frida springer kanske inte är så konstigt med tanke på att barn nr 3
visar no mercy.
Inte ens Astrid 8 månader klarar sig från att få en basketboll (modell mini
- men ändå) kastad rätt i ansiktet av storebror som leker "humpa boll"
med lillasyrrorna.
-Men vad GÖR du? utropar jag.
-Ojdå! säger O, det var inte meningen.
En sekund senare viner bollen till framför Astrids ansikte igen men den
här gången "missar" den Pumlan och landar istället i vattnet alldeles
framför henne med ett jätteplask så att vattnet som stänker upp i hennes
ansikte är nära på att välta omkull henne.
-MEN OSKAR!!! ryter jag.
-Vaddå?! Nu kastade jag den ju inte PÅ henne!

*Suck och stön*


Alla tre älsklingarna  samlade på samma bild! Det händer inte ofta.
Att dessutom få allihopa att titta in i kameran samtidigt är stört intill
omöjligt.

... föjande bilder fortsätter såhär;

 
Astrid ger ingen för bollen i ansiktet!;-D

För ett år sedan var jag tokigt gravid på samma strand och svor då på att
jag nästa år minsann skulle vara i toppform!


Beach 2008.
Och då är Astrid ändå född först i början av oktober, så större blev jag.


Beach 2009.
V.16 + någonting.

Saker blir inte alltid som man tänkt sig!;-)
Och då måste jag ändå i ärlighetens namn erkänna att min mage är
bra mycket större irl än den ser ut att vara på bilden ovan.

Nu har jag även börjat känna av lite sammandragningar till och från
men fortfarande kan jag inte känna av några sparkar.
Väldigt typiskt!
Jag hade gärna åkt på ultraljud NU bara för att se att det verkligen är
någon därinne. Tyvärr har vi inte tid förräns i mitten av juli och det känns
ju som ååååår och daaar bort just nu!

Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

Härliga bilder!!! Vad lika de är varandra syskonen =)...

Som tur är det juh iallafall 1a Juli på onsdag :)...

2009-06-29 @ 13:26:25
URL: http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hmmm kanske inte är några tvillingar ändå snyft ;P

2009-06-29 @ 13:38:25
URL: http://tingelingela.blogg.se/
Postat av: sofia

Men du ser ju inte alls nå tjock ut när du inte har kläder på dig. Då sprack minteori om twins.

2009-06-29 @ 15:07:06
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Malin

17 juli, de är ju lääääänge dit!



Nu är vårt UL avklarat iallafall, nu är det bara en lååååång väntan kvar tills 2 dec!

2009-06-29 @ 17:40:47
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag hittade precis hit, vilka fina sommarbilder! :)

2009-06-30 @ 12:42:01
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha näe, nog har Astrid fortfarande lite mer än Milla tror jag ;) Ja jag dealar för fullt haha, min barnmorska älskar Millas kläder så hon skickade pengar så jag skulle handla åt henne. Haha! Kanske man ska bli proffs-shoppare på heltid?

2009-06-30 @ 15:39:48
URL: http://solouniko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0