Frankofant my ride


Cool,coolare, coolast!

Länge har jag inte fattat grejjen med vagnsdynor, Pumlan har fått åka
omkring på underdelen av sin åkpåse eller helt enkelt utan.
Men vagnsdynor är ju ändå ganska skojjiga då man på ett enkelt sätt kan
byta utseende på vagnen utan att behöva spendera en mindre förmögenhet
på kuppen... eller ja, alldeles billiga är de ju inte.

Jag har helt enkelt bara känt mig aningen för snål för att beställa en (och så
finns det så många snygga att det är svårt att bestämma sig för vilken man
vill helst ha).
Men hallå!! Så dök det plötsligt upp en supersnygg Frankofant-dyna på
tradera - dyr, men fortfarande billigare än till nypriset så då var jag ju faktiskt
bara tvungen att köpa den!

Lycklig blev jag då den kom med posten igår!
Löjligt hur glad man kan bli över ytliga och onödiga saker egentligen - men
lika glad för det blev jag och jag tror t.om Astrid blev pytte-pytte-lite glad
hon med!;-)

Iaf så intalar jag mig själv det!=D

Kommentarer
Postat av: Marie

Men hur jävla snygg var inte den där då!? Får man fråga hur stor förmögenhet den kostade? ;)

2009-06-24 @ 16:43:47
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men självklart blev Astrid skitglad för den! Det fattar ju vem som helst!!! :-)

2009-06-25 @ 10:03:22
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: sofia

snygg

2009-06-25 @ 13:20:41
URL: http://thehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0