En baksida

D:s barndomsbästis är i stan över helgen så nu är de ute på färjan och
härjar för andra kvällen i rad, efter en heldag av spikning och målning.
Jag fattar inte att de orkar!
Gå ut alltså;-)

Och hipps vipps så har jag plötsligt sängen full av barn. T.om Astrid tycks
vilja sova hos med mamma inatt, och det hör nästan till ovanligheterna.
Jag vet inte riktigt hur detta gick till.
(fast det KAN ha lite att göra med att Ozzy precis fått se en alldeles för
läskig film på tv:n;)

Dessutom kan jag tillägga att det är varmt!
Varmt ute, väääldigt varmt inne och supervarmt i min säng just nu!
Lite mysigt också men snart åker iaf Pumlan till sin egna säng
... de andra orkar jag inte bära!;)




Nu är iaf hela sidan av huset nästintill färdig och baksidan börjar ta sig.
Framsidan får snällt vänta tills nästa år. Har man tvåfärgat tak så kan
man ju lika gärna ha tvåfärgade väggar!;)

Det är nästan så jag börjar tro att vi kanske hinner börja med insidan
innan vintern. Jag längtar tills det är dags för tapeter, golv, belysning
och inredning. Eldragning, gipsskivor och isolering å andra sidan är ju
aningen mindre roligt!
Det kan alltså Daniel få göra så tapetserar jag!;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0