Halvlek

20+1,
så säger iaf min graviditetskalender på FL som är snäll nog och
hjälper mig att hålla koll.:)

Alltså är det bara halva tiden kvar nu!

Jag undrar om andra hälften kommer att gå lika snabbt som första,
i sånna fall finns det nämligen risk att jag helt plötsligen står på
förlossningen (förhoppningsvis där iaf;) en dag med hemska värkar
men helt utan både väska och koll!
(syskonvagn och ett till stycke spjälsäng)

Jag vet inte om det är för att jag börjar bli gammal,
men tiden går verkligen fort.

Förhoppningsvis är det för att jag har så himla roligt!
;-D

Kommentarer
Postat av: Sofia

ha ha det är inte ens fille det är Anna ..



Jag pratade just igår med Snigel när vi åkte till lövsäkr att det känns helt skumt att Pumlan ska bli storasyster SNART för det kommer verkligen att bara smälla till så är lilla babyn ute.



Kom hit med barnen när du är less på dom så får dom väl stanna här .. Skicka mat pengar då och då så dom får lite lyxigare mat än korv..



fille är då supernöjd iaf..

2009-07-20 @ 16:06:21
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Lisa

tänkte bara rädda dig från veckans ångest. Jag jobbar visst kväll på onsdag så du kan andas ut ;-)

2009-07-21 @ 06:45:34
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0