En tuff brud

... i lyxförpackning!

Terror.1 VS Terror.2

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Ozzy har fått tag på Pumlans hammare som till hans stora förtjusning
både blinkar OCH låter då man bankar den mot någoting.
Någonting som i Ozzys fall idag blir Pumlan,
som råkar vara den som befinner sig närmast.

Tur att Astrid är en riktig tuffing som kan förvara sig själv.
(när ingen annan gör det;)


Köra på...


Köra över...


Krossa!

Sen var hon schysst nog att plocka upp liket igen och erbjuda sin
taxi-tjänst. Vart vill du åka?
... fast den här taxin kör bara rakt fram.
(till Astrids stora irritation!;)


Nu åker du raka vägen in på ditt rum!

"För vi uppmanar våra barn till att inte använda våld!";P

Undrar hur länge det tar innan hon lär sig att svänga vagnen?
Igår överaskade hon oss med att dra fram en liten leksaksback
nära soffan för att sedan klättra upp på den upp-och-ner vända
lådan och på så sätt försöka klättra upp i soffan!

-Åååhh, vad duktig du är!
var min första högst ogenomtänkta;) kommentar till hennes nya trick.
Sen började jag fundera en aning och det slutatade med att jag
lyfte jag ner henne och gömde undan backen i bokhyllan igen;P

Som om hon verkligen skulle glömma bort något sånt!?!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Helt söta ,, en sån hammare finns här oxå verlar vara en poppis leksak

2009-07-31 @ 02:03:26
Postat av: sanna

haha, sötisen! :)

vilka fina kläder hon har, var har du hittat dom?

2009-07-31 @ 22:15:25
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: Skor, och en del av livet

ha ha vilka söta barn du har.. ang hammaren så avskyr jag när släkt och vänner köpte låtande leksaker. Man hann ju få skavsår i öronen innan de själva tröttnat. Vet inte hur många gånger man "plockat" ur batterier och sagt: - Oj då, batterierna har tagit slut! fniss

2009-08-01 @ 02:47:27
URL: http://www.skotornet.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0