Cool-lugn

Jag läser ju fortfarande Linda Rosings blogg lite då och då.
Uttråkad på jobbet eller bara pinsamt,
kalla det vad man vill;P

Nu såg jag iaf precis att hon är beräknad till den 4:e december.
Det är ju bara EN dag före mig. Det måste ju nästan vara ödet
... hahaha!

Hur som helst så är hennes baby tydligen alldeles vild i magen
och det kan jag ju säga att våran baby INTE är. Än så länge iaf.
Någon spark här och där under dagen och så lite bök om kvällarna
men annars är den väldigt lugn.
Nästan så jag hinner bli lite orolig ibland.
Aldrig är man då nöjd.

Jag har som för mig att Ozzy också var ganska lugn i magen,
men det känns ju som nära hundra år sedan han låg där.
Tjejjerna har däremot varit smått tokiga därinne bägge två,
så betyder det att det här blir en liten kille???

ÅHHH vad jag skulle vilja veta redan nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Spännande, det blir en rolig överraskning. Milla var väldigt lugn nästan alltid i magen faktiskt nu när jag tänker efter.. Du är ni hemma någon dag eller jobbar du hela tiden? Tänkte på overallen, kanske kommer och provar och köper den någon dag? :)

2009-07-23 @ 11:01:33
URL: http://solouniko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0