Söndagsmys

Premiär för Pumlans nya matstol!
Den var väldigt populär kan jag meddela:)


... gott att äta ikeafågel med sked;)

Först såg hon helt chockad ut när vi satte ner henne i stolen men sen satt
hon där jättestolt med en sked i handen under hela tiden vi åt frukost.och 
såg väldigt stor och mallig ut=D

Senare på dagen kom min kära far förbi med tårta(!) och presenter... till mig
i efterskott! =D
Hur bra kan man inte ha det ibland?!


Pappa & Mariana


Jag fick blommor, en svart supermysig varm pläd och snygga tavlor
som jag tänker hänga upp i vardagsrummet=D


Pumlan stormtrivs i sin nya stol=D
Ingen tårta fick hon smaka men hon verkade lika nöjd över att få äta
presentsnöre;)



Fridolina myser med ikeahunden Tudde. Han har t.om fått en egen
matskål på golvet. Tydligen gillar han att äta pärlor och paljetter:)
Fast det kanske alla hundar gör?


Dom små huliganerna har precis kommit in efter att ha spelat
landhockey ute på gatan och "umgås" som bara små huliganer
kan;
två stycken framför datorn och två stycken framför TV-spelet;P


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja min hund ääääälskar paljetter, ser inget konstigt med det, men favoriten är pumlor, inte såna som du har utan såna som man hänger i granen. :D

2009-01-19 @ 08:57:26
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0