Shopaholic

Idag var jag, Pumlan & Fridolina en sväng in till stan där vi fikade med
Lisa & Alvin och Jenny.
Kaffe till kladdkaka med grädde... Mums!

Fridolina verkade mer död än levande efter nästan en vecka med hög
feber men tyckte ändå nu ikväll innan hon gick och la sig att det hade varit
jätteroligt att få fara och fika och gå på stan!
Den sötungen klagar ALDRIG och är den mest optimistika människan jag
vet!<3 Hon stod snällt och gungade lite i Pumlans vagn för att hon skulle
hålla sig lugn medans jag kollade runt på Gina Tricot där jag fyndade två
koftor och tre t-shirts=D


Har insett att jag oftast går omkring i olika t-shirts och koftor. Till jeans
om jag är "ute" bland folk och till gympabyxor om jag bara drar omkring
hemma, så dom inköpen vara ju VÄLDIGT ... öhh...nytänkande;P

Efter Gina gick vi vidare till spelaffären i smedjan och Fridolina fick välja ett
spel till sims2 för att hon är världens underbaraste unge!
Köpte även till ikeas prylpaket bara för att det såg så roligt ut;)

För övrigt så har jag också denna månad införskaffat mig 2 par nya skor,
beställda från nätet! Har aldrig beställt skor förut då det verkar vara sån
himla chansning att få dom i rätt storlek men provade nu ändå beställa från
have2have (låter som ett bra namn för mig;) när de hade rea.
Och döm om min förvåning(?!) då båda paren passade perfekt:D


Älskar mina uggs så hur kan jag annat än älska stickade uggs?!
Känns dock inte riktigt som någon sko som passar klimatet just nu men 
supersköna som tofflor inomhus när man viker ner skaftet på dom=D
Daniels lycka är nu total... han tycker ju att mina vanliga uggs är skitfula!
... ha ha ha

Hittade också dessa, som kanske är mer användbara just nu;)

Daniel påstår att jag har problem och menar att det inte är helt normalt 
att bli lycklig av shoppa "tuttar";P på apoteket.
Men hallå! Nappar och rosa i GULD gör en glad, speciellt då man för
övrigt bara får shoppa en massa alvedon och hostmedicin!

 
Astrid diggar dem faktiskt med! Fast då är hon ju inte speciellt kräsen
och lekar fortfarande helst med sina egna händer;D

A lot of shopping med andra ord.
Och imorgon har jag blivit erbjuden att följa med Lisa, David och Alvin
upp till IKEA!  Wiiihooo!!!
Tur att mina fickor är fulla av GULD! ;P

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHA! Det guldet skulle jag vilja se ;-) Glömde tillägga att det inte är någon idé att du planerar in allt för stora (i cm alltså) inköp. Vi har MYCKET på vår inköpslista och något släp har vi inte hyrt. Men smågrejer vet vi ju att det går in hur mycket som helst i en bil..man kan ju ha i famnen osv ;-) Dina stickade uggs är grymt cooola. har spanat in dom flera gånger men är rädd för att mina fötter inte tycker om dom :-(

2009-01-17 @ 09:56:27
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Ingela

Cool header! Och snygga inköp, tänk om jag också hade lite guld i fickorna... suck ;)

2009-01-17 @ 10:27:11
URL: http://tingelingela.blogg.se/
Postat av: Ingela

Du har fått en mammablogg-award av mig på min blogg =)

2009-01-17 @ 21:48:33
URL: http://tingelingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0