GAHHHHH


Men jag blir så LESS!!!

Tvättmaskinen VÄGRAR tvätta!
Den har strejkat sen igår men eftersom jag räknade med att Daniel
skulle komma hem från Övre Nånting idag och fixa den så jag inte
idats bry mig om det förrän nu när han ringer och säger att han inte
kan komma hem förrän imorgon!
Nu står  jag med en tvättstuga full med smutsig tvätt och en elak maskin
full med genomblöt och garanterat osköljd tvätt...
Vaddå F1 & F3!?!
F* YOU!!! jäkla rackelmaskin! Tvätta då!

Garanterat är det nånting i maskinen som inte borde ha varit där som
 u har fastnat någonstans där det defenitivt inte borde vara... men lite 
borde väl ändå en tvättmsakin tåla!

Eftersom det inte direkt är första gången maskinen börjar prata
F-språket så tycker man väl att jag borde kunna fixa det själv.
(En gång råkade jag tvätta Fridas snäcksamling i miniformat som hon
tydligen haft i en ficka på sin tjocktröja och en annan gång skulle jag
prova om det gick att tvätta ikeas ringummatta efter att något av barnen
spytt ner den. Det gick inte! Istället slutade det med att Daniel bägge
gånger fick skruva isär maskinen, rengöra delarna från snäckor och
ludd och sedan skruva ihop den igen! Men den funkade.)
Men hur mycket jag än svär och försöker så är ju OMÖJLIGT!
Jag orkar ju inte ens vrida upp locket!!!!
Suck suck suck!!!

Hör du det Daniel?!
KOM HEM OCH FIXA TVÄTTMASKINEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0