Det är mycket nu...

Puhh!

Hade tänkt sitta ner en stund och kolla lite bloggar men så sprutlackerade
precis Fridolina badrummet med spya!!
Hon hade ju precis blivit frisk ju?! Och dessutom var det ju feber och hosta
hon hade - INTE magsjuka!
Om inte det här är influensan så vet jag inte vad det är
... men vad det än är så börjar jag bli j*vligt less på det!!!

Nu ligger iaf storprinsessan nyduschad och nerbäddad i sin säng framför en film
(med spyhinken bredvid). Badrummet är noga genomskurat... piss oxå att jag inte
har någon klorin hemma.
Just nu skulle jag nästan vilja bada i det;P

Jag och Pumlan ska smita iväg en stund på en liten promenad i den FRISKA
luften och samtidigt hoppas på bättre tider!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Stackars liten. Hoppas verkligen att det går över snabbt. Man kan ju tycka att hon haft mer än sin beskärda del av sjukdom just nu. skickar över en stor kram till Frida och även en till hennes kräktorkande mamma Hoppas din promenad var skön. Jag får följa med en annan gång...just nu sitter jag här med en dundrande huvudvärk och håller tummarna att det inte är sjukdom på gång här också.

2009-01-18 @ 20:35:13
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0