Ambilight



Min pappa har skaffat en platt-tv med ambilight!!

Det är ju en dag som man aldrig trodde skulle komma;P
Då pratar vi ju oxå om samma man som vägrade göra sig av med den lilla 
svart/vita klumpen där man bytte kanal genom att vrida på en ratt, före tv:n
totalt slutade att fungera!
Men nu tusan har han på kort tid skaffat toalett!, dusch och tvättmaskin t.om
Kan behövas om man ska bo i skogen på heltid;)

Men det som chockat mig mest är ändå de nya handtagen i rostfrit till
skåpluckorna i köket och lite andra nya möbler...  från IKEA!!!
Vad hände med "man tager vad man haver" mentaliteten?! Jag gissar att
Mariana äntligen har börjat få inbankat lite normalitet i tvärs-emot mannen;D




Till Mia; Bildbevis på tv:n:)
Tyvärr ser man inte så bra hur snyggt ljuset bakom den lyser upp
timmerväggen.


Pappas vackra timmerväggar uppe på övervåningen. Om det hade gått
hade jag snott någon kvadratmeter hem till mig:)

Eftersom min pappa heller aldrig slänger någonting som inte är trasigt
så kan man ibland kunna hitta lite roliga saker bland hans gömmor. I vanliga
fall brukar man aldrig få ta någonting, men förra helgen då vi blev bjudna på
en jättegod laxmiddag så råkade jag nämna hur snyggt ett av kuddfodralen
i kökssoffan var och höll nästan på att ramla ner i golvet när han frågade om
jag ville ha det!


Misstänker att det var Astrid som charmade honom, men nu sover iaf
Pumlan på det här coola örngottet:D

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var ju inte dålig koll jag hade för en gångs skull.



Du är inte den enda som har tänkt tanken. Jag kan ju faktyikst ta och erkänna att julgranen har klätts av och åkt ut i garaget samt en hel del andra julsaker. ;)

2009-01-04 @ 20:28:09
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0