Men hey bara...

Idag kom jag i mina gamla "smal" jeans igen!
Wiihoo=)
Sånna där knasiga jeans som passar betydligt bättre somliga dagar än andra
men som man ändå inte riktigt kan slänga för att de passar ju liksom ibland
och är snygga!;)

Har funderat några gånger på om de överhuvudtaget varit värt att spara
på dom men så låg dom nu bara där hux flux i en låda (då jag egentligen letade
efter en bikini!?!) och PASSADE!
Nåja, passade var kanske lite väl att ta i men de gick iaf att få på dom och
knäppa knappen;)
Nu tror jag aldrig att jag tänker ta av dom igen... men det måste jag nog ändå att
göra... för "smal"jeansen är nämligen också sånna där jeans som man helst vill
knäppa upp efter att man ätit... och då man ligger i soffan och slappar...  och då
man sitter ner och ibland när man böjer sig ner osv osv...

Allra skönast är det nog faktiskt att gå med dom uppknäppta mest hela tiden
egentligen;)  Så jag kanske inte ens kommer att använda dom någonting alls
eftersom jag har blivit så himla bekväm och praktiskt den senaste tiden men
SKIT SAMMA!!
Det viktigaste är iaf att jag KAN knäppa igen dom
... om jag absolut vill;P


En bild från "Back in the Days" då jag absolut INTE kom i mina
smaljeans;)
... men lika glad för det var jag...

Kommentarer
Postat av: Emma

Men hejbara vilken mage! Tjohoo.. Du måste ha varit REJÄLT höggravid där va? :)

2009-02-20 @ 10:28:52
URL: http://solouniko.blogg.se/
Postat av: Marie

Grattis är väl rätt ord. :D

2009-02-20 @ 13:24:03
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Frida

Men tjyst att lägga upp en bild på när jag inte hade nån tröja när jag typ var 5-6 år !

2011-12-02 @ 14:09:16
URL: http://Fridoliina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0