Mars Attacks

Jag har drogat Veronica Mars hela helgen och på mindre än en vecka har jag
nu lyckats trycka hela säsong 2! Mycket tv tittande med andra ord;)
Nu är jag precis i början på säsong 3 men nu törs jag ju inte titta längre!
Än så länge är ju tönten Duncan borta ur serien och Logan och Veronica har
ÄNTLIGEN ihop!!! 
Men eftersom det är minst en säsong kvar så inser jag ju att de snart kommer
att göra slut igen och att tråkiga, töntiga Duncan förr eller senare kommer att
återvända...
Blähhh, jag funderar verkligen på att sluta se nu när allt verkar så bra men det är
ju så svårt att hålla sig då jag ändå har resten av avsnitten och inte följer någon
annan serie just nu (förutom Two and a half men som är bäst;)

Åååhhh... dessa I-lands problem;P
SUCK!

Kommentarer
Postat av: Marie

Two and a half men ÄR bäst! :)



Ja, ett fett jävla IG fick jag. Och inte har jag några levande barn från förr som kan bevisa att jag klarar av det här.. Fan också..

2009-02-25 @ 07:55:40
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Ida

Ingen snöslunga, bara en mycket pedantisk make.. :-)

2009-02-25 @ 08:59:52
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: Tant Grön

Hi, hi, töntiga Duncan! Ska jag avslöja hur det går med Logan? Nej, mnen jag tycker verkligen att du ska fortsäta titta, du kommer inte att bli besviken, eller? Nej, absolut inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0