Mamma är bäst!

Astrid har redan dalmatinklänningen och stjärnklänningen i stl 68, så t.om jag(!)
insåg att det kanske ändå vore totalt hjärndött att bränna ännu mera pengar på
molo;) just nu iaf ...

Men eftersom jag aldrig varit speciellt rädd för att "förlora min stolthet" som D
säkert skulle uttrycka sig- tigga! på vanlig svenska;) så slog jag min kära mamma
en signal imorse när molos koppklänning fortfarande fanns kvar i stl 74 hos est.
(det borde ju nästan betyda att det är "meant to be";)

Du menar att hon är utan kläder?!

undrade min mor lite smått  ironiskt när jag föreslog att hon kanske ville köpa en
(svindyr) klänning till Pumlis att ha till sommaren.
Men eftersom min mamma är världens bästa mamma och mormor så sa hon ändå
JA,! klart Astrid kan få en fin klänning till sommaren!

Så nu är det bara att vänta in brevbäraren till veckan=D


Underbara Koppar!
Bild lånad från Elva små troll.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken supersnäll mamma du har! Pumlan kommer bli tuffast i stan när hon springer (nåja kryper i alla fall) omkring med den där i sommar!

2009-02-27 @ 10:30:42
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Marie

Kan jag få din mammas nummer? ;) Jag har hittat svinmycket kläder jag vill att Vince ska få men jag har slut pengar. :D

2009-02-27 @ 10:32:29
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaa...ja inte är ungarna utan kläder direkt..Men det äääär ju så kul att shoppa!;-)Har sj shoppat idag..spännande när det kommer!Ha en skön frekväll!

2009-02-27 @ 20:41:41
URL: http://lillaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0