Kille med kontakter

Förra veckan kom D hem med... en kran(!?!)

Det är ju iofs superbra då vi verkligen behöver byta kökskranen
(eller iaf packningen) innan den helt tänkt strejka ihop.

Men det som fortafarande efter alla dessa år kan förvåna mig är
hur många praktiska och underbara kontakter en och samma
människan verkligen kan ha!!!


Klart att Glenn hade en nästan sprillans ny kran liggandes
hemma i sitt garage!?! Som han dessutom supersnällt nog
kunde tänka sig att skänka till oss!=D

Only in D-World

Kommentarer
Postat av: Lisa

hmm...vad gör vi för fel? jag vill också ha sådana kontakter. okej kanske inte just en krankontakt men gärna en molokontakt eller hoppkossakontakt eller inredningsprylkontakt eller...ja du fattar. Men jag har nog faktiskt inte en enda kontakt

2009-02-26 @ 21:28:34
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fia, ville bara kolla så att det landat en inbjudan hos er. Enligt Daniel så hade han inte sett till den....Blev lite orolig att den försvunnit i posthanteringen.



Ha en fin helg, Lisa

2009-02-27 @ 03:31:10
URL: http://tankesnurr.blogspot.com/
Postat av: Ida

Harry är rolig, han gillar inte alls att ligga plant på rygg. Får han däremot en stor kudde under ryggen så går det hur bra som helst på mage kan han ligga en liten stund men det ser ju verkligen inte bekvämt ut.. Båda hans syskon har velat sitta mesta hela tiden och inte alls varit intesserade av att ligga i nått gym så om an har samma intressen så ska jag köpa en bumbo för att underlätta mitt liv lite :-)

2009-02-27 @ 09:32:13
URL: http://idassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0