Be my Valentine



Jag och Daniel firar Alla hjärtans dag;

Jag - Puss på Dig på Alla hjärtans dag!
D - Och puss på Dig ... på Alla hjärtans dag!
... Klart!

Nä... vi firar alltså egentligen inte Alla Hjärtans Dag;P Men det skulle ju
vara lite roligt att klä upp sig någongång och verkligen fira. Så jag tog
helt enkelt bara ett gammalt kort från i julas... och VIPS! så firar vi;D

Vi är huvudtaget dåliga bägge två på att fira saker som kärleksdagar.
När vi hade varit ihop i tio år så klädde vi iaf upp oss och gick ut på
resturang... men då hade vi båda två ställt in det som påminnelse i
mobilen för att vi inte skulle glömma!
Åren före och efter det har vi helt glömt bort vår årsdag tills någon av oss
veckor (och ibland månader) efteråt kommit på; men shit, vi har ju glömt
... igen!

Hur som helst;
Puss på dig Daniel på Alla Hjärtans Dag!
I LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: Marie

John gjorde det lätt för sig. Blev ihop med mig på alla hjärtans dag och friade på samma dag. Nu ska vi bara till att gifta oss denna dag något år framöver. Mindre att hålla reda på = bra för husfriden. ;)

2009-02-14 @ 12:00:30
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Anna

Åååh va ni är gölliga!:-)Hoppas ni hade en bra dag!Klem klem

2009-02-15 @ 09:53:51
URL: http://lillaagnes.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilken gullig bild! :)

2009-02-17 @ 21:08:28
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0