Baden Baden

Idag har Astrid haft premiär i poolen!
Jag, Pumlan och Frida promenerade nämligen till hertsöbadhus med Lisa och Alvin.
Väldigt populärt! fast roligaste hade nog ändå Alvin:)
Pumlan skrattade och sprattlade redan i duscharna innan bassängen. Hon gillar som
bekant både vatten och liv och rörelse och vart finns dessa två företeelser förenade
bättre än på badhuset!?
Väl nere i lilla bassängen (som för övrigt var väldigt varm och mysig även för mammor)
blev hon alldeles lugn som en filbunke och tittade sig bara omkring med stora ögon,
supernöjd och belåten.

Frida visade när hon simmade både som vanligt och under vattnet och stod sedan på
händerna  i stora bassängen (som jag alrig ens vågade sticka ner en tå i;).

Efter badhuset gick vi hem och lagade tortillias som vi gluffsade i oss tillsammans med
Lisa, David och Alvin och direkt efter det bar det iväg på träning. Jag undrar fortfarande
när det ska börja kännas lättare att komma iväg;P Men eftersom jag och Lisa brukar
"belöna" oss själva med lite solariesolande efteråt (gäller att passa på de gånger man
faktiskt är barnfri) så går det ändå hyffsat.
Lite komiskt bara att hon som höll i passet idag är höggravid och ÄNDÅ har triljoner
miljoner bättre kondis än mig!!! Hur länge kan man klara sig undan med taskig kondis
på ursäkter som jag har ju för tusan nyss fött barn?!?

Nä, nu ska jag pallra mig in i duschen för jag luktar både svett och bränd solariehud
...  väldigt sexigt med andra ord!
;D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du kan ta det lugnt...jag kör fortfarande med ursäkten att jag nyss fött barn och som bekant är ju Alvin liiite äldre än Astrid ;-) Tror dock att vi borde utöka till minst två träningstillfällen per vecka om det någonsin ska börja kännas lättare

2009-02-26 @ 09:58:13
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0