Astrid KAN!

Idag har jag rensat lite bland Pumlans kläder. Hon växer ju så himla snabbt så det är
nästan med en tår i ögat;) som jag plockat undan sånt som redan blivit för smått!
Nu skulle det vara lite kul att veta vad det är för slags små krabater som gömmer sig i
magarna hos Syster Yster och The Hillfords;D


Bye bye till 62:or och mindre 68:or... Snyft!

Och vad roade sig Pumlan med medans jag välte upp och ner på kartongen dit jag
annars bara slänger ner sånt som slutat passa...jo den lilla skiten vände på sig!!!


Självklart så hann jag inte se det! Hon låg och bökade på på mage med
en leksak och så plötslit när jag vänder mig om för att kolla till henne
så ligger hon plötsligt på rygg och ser förvånad ut. Så jag undrar vem som
blev mest imponerad - hon eller jag?!=)


Gör det igen!
Gör det igen!

Men icke! ... såklart;P

Kommentarer
Postat av: Marie

Duktiga, stora Pumlan. :)

2009-02-12 @ 17:39:28
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meja vill köpa den rosa velour dressen med vantar på från Molo. Vad är det för storlek?

Sen kanske hon vill köpa heldressen från molo med blåa kanter :)

2009-02-12 @ 18:15:42
Postat av: Emma

Sorgligt när kläderna blir för små :( Buhuu! Vad är det för märke på afro-kläderna? Dom är ju för roliga :)

2009-02-12 @ 18:49:31
URL: http://solouniko.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha..japp 2. kanske möjligen 3 bara för att dom är så nyttiga. Dom smakar ju inte illa men är man tre pers (eller fler) som ska äta så tar det ju sin lilla tid att grädda dom. Jag lovar att det kommer fler recept i framtiden och förhoppningsvis blir någon en femma eller i alla fall en fyra ;-)Förstår förresten att du sörjer de bortplockade kläderna. Ett tips är att inte lägga dom på Tradera just nu. Går riiiiktigt dåligt för en hel del (speciellt i små storlekar) Dock tar det sig säkert närmare barnbidrag och lön.

2009-02-12 @ 22:01:08
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Linda

Barnen växer så otroligt fort när de e små.

2009-02-16 @ 13:13:37
URL: http://easytolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0