Ho ho ho

Natten har varit fantastisk!

Gick och la mig mer död än levande redan efter Äntligen
hemma
, alltså klockan NIO. Har inte hänt på väldigt, väldigt
länge. Bäddade ner knorr-ungen brevid mig och tänkte att
jaja jag hinner väl sova någon liten, liten timme i alla fall.
Men så slog Hilding på stort och bjöd på värsta lyxnatten!
00.00, 03.00 och 06.00 har han vaknat som en liten klocka
och då endast för mat (och någon liten bajsblöja).
Åhhh, jag kan helt klart leva med det!

Idag var det kallt då vi klev upp och kallt är det fortfarande.
-20 visar termometern. Snart ska vi iväg på bvc
(hade glömt hur ofta man måste dit då barnen är pytte)
och sen måste vi även handla och jag SKA få iväg alla
julklappar till Maria och company nere i göteborg.

Jag är väldigt glad att jag kan stänga jackan idag med
andra ord!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe, när jag var hos BM frågade hon om jag vill komma nästa vecka igen. Vad har jag för alternativ svarade jag då å då sa hon att ja du kan ju komma varanann vecka. Ja då kommer jag varannan vecka svarade jag då. Haha.. Int ids ja springa dit stup i kvarten, hahahaha.. ;)

2009-12-16 @ 12:12:27
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: ida

När Harry var pytte så hade jag verligen ingen lust att springa på bvc hela tiden. Jag gick först varannan vecka första månaden och sedan sa jag "visst räcker det om jag kommer en gång i månaden" och den stackars (bblåsta) vikarien jag gick till såg ut som att hon skulle ringa soc :)

Men att gå på gamalstads bvc som har en spännande trappa att leka ioch personal som inte stänger grindarna när dom passerar så känndes det mer som en plåga än en spännande utflyckt!



SKÖNT att höra att du fått sova lite extra!

2009-12-16 @ 12:18:52
URL: http://idassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0