Hilding gillar nog inte must

Våran lilla kvälls-knorris knorrar nämligen betydligt mer
än vanligt just nu. Jag tror han är lite upprörd på mig
faktikst. Han tittar på mig med stora allvarliga ögon och
verkar då rakt inte speciellt belåten.
Stackars, stackars plutten!

Pruttar, rapar, knorrar och vill mest av allt bara bo brevid
mammas tuttar. Helst ska man stå upp och gunga honom,
sitta är inte bra och ligga ner är inte aktuellt.

Tänkte igenom lite snabbt vad jag ätit och druckit idag,
en hel massa onyttigheter...men förutom en massa
julmust så är det ändå inget "nytt".

Någon med några bra och enkla do`s and dont´s tips
angående kost och amning???
Jag ids inte riktigt surfa runt på familjeliv...


Kommentarer
Postat av: sanna

köp absolut anis-fänkål-kummin te!!! :) sviiiiinbra, det drack jag hela tiden jag ammade helt och charlie hade aldrig direkt ont i magen. det är kramplösande och motverkar gaser i magen på dom små. kostar kring 40 kr på life!

2009-12-25 @ 09:13:20
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: Ida

Choklad, must och kaffe = stora bovar för små magar



ja.. allt som är gott ska man väl kort och gott undvika :/ Man kan nog täka lite så att det som skulle irritera din egen mage om den var på kännsligt hummör går bort. Harry var mej en kinkig unge under sina första månader, men inget jag pt eller inte åt tycktes hjälpa. Han var bara en kvälls knorrare som tyckte att natt var mellan 24 och 04 på sin höjd..

2009-12-25 @ 10:00:29
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Jodu...Jul är inte sååå bra tid för små ammande bebisar - kommer jag ihåg från Joel förra julen - han knorrade också en del kring jul och speciellt när man "unnat" sig en pralin eller två, must och saffransbullar var inte heller så poppis...

2009-12-25 @ 11:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0