Adventskalender

Tänk att sånna underbara ting finns även för vuxna!

Javisst, chokladkalendrar i all ära...
men vad kan väl annars slå en kalender i form av olika
webb-shoppar med massor av snygga barnkläder som
varje dag har ett nytt rea-erbjudande i sin lucka?!?

Synd bara (eller kanske tur?) att ekonomin inte annars är
den allra bästa varken före- eller strax efter jul!

Jag trodde att jag höll på att bli "märkeskläder-botad" och
att jag därför skulle klara mig undan alla dessa kalendrar
helt gratis i år...
(haha)

Men tjiii fick jag då jag ramlade dit redan innan den första
december på Luckylittleme:s 20% erbjudande på ALL Molo!

Numera kan Pumlan springa omkring och busa i dessa
snygga kläder;

Do you dare?
Så håll koll på den här tråden för snabba tips och länkar;
Shopoholics Adventskalendrar på nätet

Dom är gaaalna på familjeliv!;)

 


Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

hehe...men snygga var de :)

2009-12-01 @ 20:11:13
URL: http://bergstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0