1 vecka

Tänk att idag har våran lilla Hilding funnits här ute hos
oss nu i en hel vecka.

För en vecka sedan precis hade jag ganska nyligen fått
komma till BB där Daniel och Hiilding väntade på mig.
Jag låg "fast" i en svettig säng med grindar på bägge
sidor, hade kateter, vätskedropp, "blod"-drpp och lite
annat pyssel fastsatt på mig och längtade verkligen efter
en dusch och lite mat.
... men jag var också världens lyckligaste!

Nu sitter jag hemma i soffan med världens mysigaste
lilla kille i famnen, har inte ont någonstans utan myser
bara av värmen från den lilla kroppen och doften av
bebis.

Livet är riktigt, riktigt bra!♥

Kommentarer
Postat av: sanna

shit, är det redan en vecka?! insane vad tiden rusar förbi! vad söta dom är kidsen, minns när charlie hade sin napp som också var pytteliten men såg helt enorm ut! hur känns det med en bebis nu när pumlan är strax över året, känns hon plötsligt jättestor? kan tänka mig att det blir en skön kontrast över stort och litet med en ny familjemedlem :)



när får vi höra lite om förlossningen? är helt nyfiken och älskar förlossningsberättelser :)

2009-12-12 @ 20:00:30
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0