The dress

Or NOT!

Jag hade tänkt roa mig med att leta fram en bild på klänningen jag
faktiskt hittade på stan idag (i sista sekunden efter mycket om och
men och endel svordomar). För varför är det alltid så att när man
verkligen behöver något så hittar man ingenting men då man istället 
inte behöver något så hittar man massor?!?
Men den fanns hur-som-helst inte på bild på Lindex hemsida.

Pumlan somnade för nästan en timme sen så nu sitter jag istället
bara och slösurfar medans jag färgar min utväxt, ja ingen knöl på
ryggen eller så då, utan alltså håret;).
Och efter att jag tvättat ut färgen ska jag nog även slå på stort och 
kleta in mig i lite brun-utan-sol. Efter en massa vändor i provhyttar
på stan så känner jag mig inte direkt i bröllopsform!;P
Tur att det inte är jag som ska gifta mig!
Daniel är dessutom ute och ölar med några kompisar så då är det
heller ingen som klagar på att man luktar apa sen.;)

Pumlans nya byxor är i tvättmaskinen efter att hon först krypit runt
med dom i en ishall och senare ute på asfalten på en parkering.
Verkligen superfinurligt inköp!;)

Supermycket tack iaf till världens bästa Maria för två små söta par
uggs som kom med posten idag och tack till Tana som erbjöd sig
att låna ut klänningar!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0