Transformer

Hela veckan har Pumlan kört på lyxvarianten småbarns-deluxe här
hemma då hon plötsligt (av okänd men åhhh så efterlängtad anledning)
börjat sova så länge som fram tills 8-8.30 om mornarna!

Jag har ju jobbat nästan hela veckan så jag har mest fått den 
underbara förvandlingen återberättad åt mig tills jag igårmorse 
vaknade strax efter sju, bara för att hitta Pumlis snusandes sött i sin
säng ända fram till 8.15!

Det mest fantastiska är att barnet sedan vaknar skitglad och
STANNAR på samma humör resten av dagen! Hon äter bra igen och
sover middag om dagarna (som "normala" småbarn;). Hon t.om
somnar i vagnen ibland!

Vi har absolut ingen aning vart förvandligen kommer ifrån men WE LIKE!
så vem bryr sig!?;) Hoppas den stannar kvar lääänge. Perfekt timing
att gå tillbaka på mammaledighet ju.

Idag är det Hertsödagen. Fridolina spelar snart två fotbollsmatcher och vi
andra ska mest strosa runt på loppisen, käka korv och fika:)

Så härligt med sommar!


Smutsiga Små Söta Sovandes Sommarfötter!=)

Kommentarer
Postat av: Lisa och Charlie

herregud vad skönt. Kan hon inte dela med sej lite till Charlie. Han vaknar 6 vajre morgon !!!!!!

2009-08-09 @ 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0