Mini kånken

"Men åhhh så orginellt!"
Nej, inte precis!;P


                                                      Bild lånad från poppilopp.se

Men ÅHHHH så SNYGG!=)

Perfekt dessutom för en märkesnörd som mig;)
Klart Pumlan BEHÖVER en liten kånken då hon ska börja på dagis.
Söt som socker dessutom!

Passade på då poppilopp hade tillfälligt nedsatt pris i sommar, fast
med frakt blev det inte sååå himla mycket billigare. Därför fick Frida
samtidigt ett coolt dockhus som hon önskat sig att pyssla med,
då jag ända höll på att klicka!



I vit kartong, hur coolt som helst. Just nu är det under renovering
men sen tänkte jag lägga upp en bild på det färdiga resultatet.

Min älskade lilla Pyssling!


Kommentarer
Postat av: johanna

åh! men gud så sött :) jag säger då det: pumlan + "kånken" + dagisstart = perfekt :D

2009-08-25 @ 07:57:56
URL: http://argente.blogg.se/
Postat av: Emma

Klart att pumlan behövde en mini kånken! Milla behöver också en, senast igår tänkte jag slå till och ha som skötväska. Men den var alldeles för mini kom jag fram till. Så vi får nog önska oss en i julklapp istället, för behöver en det gör hon ju fortfarande! :) Hon har svårt att bestämma om hon vill ha svart, gul eller rosa dock!



Ja visst är den sååå snygg vagnen! Blir det UJ eller p&t nu då?

2009-08-25 @ 08:40:18
URL: http://solouniko.blogg.se/
Postat av: Pia - MejasMamma

Sån ska Meja få när hon börjar dagis, en rooooosa!:D

2009-08-25 @ 09:08:26
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0