"Inge mera dyra märkesbyxor"

sa jag till Daniel tidigare i veckan då Astrid drog en kryprunda genom
först gräset, sedan asfalten och tillsist en hög med blandat grus och
sand.
Men sen hände något!
För på något konstigt sätt råkade jag ändå klicka hem ett par harem-
byxor från Nova star till samma lilla Pumla.

(Och billiga kan man väl tyvärr inte dirket kalla dom.)


                                 Bild lånad från babyshop.se

... Men snygga!

Astrid är ju inte direkt utan kläder, däremot ska jag och Daniel på
bröllop... imorgon! Och jag har fortfarande ingen aning om vad JAG
ska ha på mig.
Konstigt nog så passar ingen av de klänningar jag redan äger(?)
förutom två par svarta i trikå, men de känns ju inte sådär jätte
"bröllopiga". Så jag ska försöka hitta någonting nu snabbt på stan
innan vi åker till Boden för att kolla Oskars hockeymatch.

I värsta fall får jag väl gå naken!;P
... eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0