Hockey-säsongen närmar sig

D ringde mig från jobbet idag och bad mig plocka fram Ozzys
hockeydress.
Skridskor och skydd hade de redan provat och i ordning men nu
saknades  bara täckjackan och täckbyxan att åka i då allmänhetens
åkning drar igång senare idag.

X antal timmar och svordomar senare undrar jag bara;
HUR MYCKET VINTERKLÄDER KAN EN FAMILJ PÅ FEM
VERKLIGEN HA???


Vi behöver både rensa upp, städa upp och skaffa fler garderober
(rum?!?) alternatvt stora kartonger att placera skiten i!

Men nu har jag iaf hittat dressen så nu ids jag då absolut inte göra
någonting mer idag! Har bara tryckt in allt i de garderober vi redan
har och våldat igen dörrarna.

Vintern kan gärna vänta ett tag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0