Fridolinas rum

Till Fridans födelsedag passade vi på att röja upp lite i gummanz rum.
En hel svartsäck med saker som gamla äggkartonger, tomma
shampooflaskor, kartongbitar, stenar och grenar snörde jag då stortjejjen
inte tittade. Hon är en riktig sakletare och ser pyssel-potential i ALLT så
då rummet är nära explotionsgränsen brukar jag gömma undan "lite"
grejjer i garaget (innan jag slänger det) bara för att se om det är någonting
hon saknar.

Det gäller att ta bildbevis medans det fortfaranande ser något sånär ut,
så kan vi minnas hur det KAN se ut alla gånger det mer påminner om ett
mindre bombnerslag!;)


Synd bara att Astrid inte kan läsa;)


Städat, fast med ett gäng fortfarande odragna sladdar.
Observera Luddes nya gröna hak, utan galler, så kanske det inte ligger
lika mycket spån utanför som inuti buren i framtiden.


  



Funderar lite på att ta tag i Oskars rum idag, nu när jag är LEDIG!;D
... men jag vet inte riktigt om jag ids.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag gillar BT:N faktiskt, det är mycket vagn för pengarna! Det är steglösa ryggstöd och det tycker jag är jättebra, hjulen är stora och den är väldigt lättkörd både på stan och här ute i byn. Ingen skogs-prommenad vagn däremot, bodde jag tex där ute där Marie bor skulle jag nog köpa en annnan. DEn är väldigt stum viket jag tycker är bra, men när man kör på grusväg så blir det väldigt hoppigt. Jag tror att UJ är likadan iofs.

Det enda som jag inte alls gillar är sufletterna, dom är höga, fula och skyddar endast mot solen om den kommer RAKT bakifrån.

Bäst är ju att den blir lika "liten" som en vanlig vagn om man viker ihop den enligt konstens alla regler och att den är så smidig.



Fast en ny vagn kan jag ALLTID tänka mej!

2009-08-20 @ 07:16:17
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: Ingela

06:04... hujja! ;P



Skaffa körkort så du kan komma på byafikorna!

2009-08-20 @ 07:34:19
URL: http://tingelingela.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha, vad bra att jag gick här och snoka, nu vet jag att jag inte ska köpa en BT. ;)



Vad har du för vagnplaner? :)

2009-08-20 @ 07:57:46
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Mysigt tjejigt rum!

2009-08-20 @ 09:32:02
URL: http://e
Postat av: Maria

Fridas rum är så himla fint! Oskars med för den delen:) Det vill jag också se bilder på. Behöver inspiration;) Våra småttingars rum är katastrof just nu...planen är att det ska bli så mysigt så att dom vill vara där och leka mest hela tiden, istället för att dra ut alla leksaker till vardagsrummet och härja där hela dagarna;D



Nu är ett par beigea & ett par svarta uggs i stl 20/21 är på väg hem till er så mosters gull kan vara varm och fin om fötterna hela vintern;D

(It´s a gift!;)

2009-08-20 @ 18:31:10
URL: http://maryworld.blogg.se/
Postat av: sanna

vilken supervacker gravidmage du har!! :) gud vad mysigt! och ps. vilken sjukt wierd snubbe som skulle börja prata en massa med er när ni gick förbi, endel har verkligen inga somhelst spärrar och tror det är okej att säga vadsomhelst :)

2009-08-20 @ 23:17:17
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0