Det sägs att jag överdriver

... det mesta egentligen!

Min far har hela mitt liv påstått att jag dramatiserar och överdriver
saker, och Daniel den j*veln håller bara med!;-)
När jag blir arg ska jag tydligen bli överdrivet arg (av överdrivna
saker;P) när jag är glad blir jag överdrívet glad och t.om när jag
bara svamlar på som vanligt så överdriver jag(tydligen) och drar
allting till sin spets!

-As If!! säger jag bara!

Hur som helst så kan jag hålla med om att jag bränner överdrivet
med mycket pengar, käkar överdrivet mycket godis och annat
som kan innehålla överdrivet mycket socker.
Jag äger överdrivet med mycket kläder och skor (även om jag
just nu tycker att jag faktiskt behöver ett par nya) och t.om Lisa
som ÄLSKAR att shoppa barnkläder hävdar att jag ibland
överdriver då jag shoppar åt Astrid;)

Somliga skulle nog även kalla det att överdriva en aning 
då jag skaffar fyra barn!

Bla bla bla,
med mera, med mera...

Hur som helst så bakade jag en paj igårkväll medans Daniel
sövde Pumlan.


Kanske överdrev jag en smula då jag gjorde en och en halv sats 
av  pajdegen?!?;D
Den blev då som tur var överdrivet god och jag åt som vanligt
alldeles för mycket. 

Och som sagt;
ska man göra någonting alls så ska man ta i och göra det
ordentligt!
;)

Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

Precis...bättre det än att inte göra alls ;)

2009-08-30 @ 08:50:26
URL: http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: ida

Hihi, ska du säga. du har producerat 3 och minst ett halvt barn på SAMMA tid som jag "bara" producerat 3, inte ens är jag påtänkt gravid för tillfället. Och DU är yngre än mej lix

Sen så kan jag väl hålla med om det där duraacellkaninandet, det är Jockes fel! Tur att han jobbar så mycket på veckorna så jag hinner vila upp mej (plödsligt låter det som om jag pratar om något annat än att vi gör väldigt mycket på kort tid..). ;-)



Man SKA självklart överdriva allt förresten, gör det ordentligt eller skit i det :-)

2009-08-30 @ 11:23:40
URL: http://idassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0