Skröppligt

Större delen av helgen har jag mått ganska kasst och D har pajat ryggen
skröppligt är väl det minsta man kan säga om vårat allmäntillstånd;P
Tur att vi har världens finaste storbarn som gärna hjälper till att passa
och ta hand om Astrid.(även om det kanske inte är sååå himla konstigt
att Pumlan är såpass tålig som hon är)
Syskonkärlek kan vara "Tough Love" ibland;-)

I lördags var vi på bröllop nr 2 (andra helgen i rad) och jag tror faktiskt att 
hela bröllopsgrejen börjar krypa in lite under huden på D.
Iaf så friade han i fyllan ute på dansgolvet... eller hmmm, jag vet inte
riktigt om man kan kalla det för det.
Det var något mer i stil med;
-Faan Fia! Vi kanske måste gifta oss i alla fall! Vad tror du?
Ingenting jag kände att jag behövde svara på just då;)

Tyvärr har jag inga bilder från lördagens fina bröllop mellan Tomme och
Lisa för för det första glömde jag kameran i Manges bil och för det andra
hade kameran ändå slut batteri!
Jag sa till D på morgonen innan bröllopet att han skulle sätta batteriet på
laddning men det behövdes minsann inte då det var massor av batteritid
kvar då han (som alltid tror att han vet bäst;) kollade. Men så bra då! Blir
man förvånad sen då när kameran efter EN bild meddelar low battery och
stänger av sig själv precis när bröllopet börjat?
Nä, inte direkt!;P

Hur som helst.
Bröllopet var jättevackert på alla sätt och vis. Så förstå pressen om vi
ändå skulle bestämma oss för giftemål!
Nu har vi ju precis varit på två superfina och jättemysiga bröllop så
hur tusan toppar man det?!?

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag och Fredrik var påväg att planera in bröllop nu till sensommaren men vi uteslöt det pga ekonomi(vad annars?) Fast då kläcker Fredrik ur sig att han inte vill gifta sig i kyrkan utan borgerligt. Tyckte först att han var hemsk, han krossade ju min flickdröm!!! Men med närmare eftertanke så hade det varit coolt att gifta sig HELT otraditionellt! Jag tänkte att man kunde ha vita (håll i dig nu) mjukis kläder med coola tryck(typ mr & mrs Barsk) och sen bara ha värsta grillfesten på gården... hahaha! Vi får se hur det blir med det. ;D

2009-04-27 @ 10:45:05
URL: http://tingelingela.blogg.se/
Postat av: ida

Ja, dom har coolast namn alla 4 syskonen Greta, Astrid, Einar och Viola. Jag hade själv tänkt mej en astrid, men kusinerna kan ju inte heta samma ju!



haha, jag älskar ingelas bröllopsplaner!!

Jag hade själv gärna gift mej borgeligt men jocke hade mer sago-fantasier än jag (hör och häpna ;-)

2009-04-27 @ 11:53:32
URL: http://idassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0