Mina Mammor

(Vore dumt att bryta trenden och kalla dom för någonting annat;)

FL-häng hos Marie och Vincent med massa fika, korvgrillning och
supertrevligt sällskap. Supermysigt med andra ord
... precis som alltid.
Bilder finns hos Marie och hos Ingela:)

Annars måste jag säga att det var Daniel som briljerade idag då
han kom hem med "ett par" nya högtalare, stolt som en tupp.
Jag höll nog nära på att kissa på mig av skratt då jag såg hur dom
såg/ser ut!
Ozzy lyckades då alltså snabbt i ett ovakat ögonblick mosa in en
hel banan i de gamla högtalare som vi ägde på den tiden han var
en liten skit... och dom högtalarna var ändå skyddade (eller vad man
nu ska kalla det).
Dom här nya "superhögtalarna" är helt nakna(!)
Jag vågar inte ens fantisera om vilka finurliga tokigheter Astrid
kommer att kunna hitta på med dom.

Ids inte fota dem idag men det är nästan så det är värt att föreviga
på en bild;) Då kan vi ju även minnas senare hur de faktiskt en gång
såg ut då de var nya och oförstörda;P

Ibland är jag ändå lite glad att det är Daniel som ska vara hemma
med Pumlan i sommar. Jag kommer alltså att vara heelt oskyldig
då Astrid har pillat in majskrokar, leksaksbilar och annat kul i
pappas nya dyra leksaker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0