Är jag vuxen nu?

Jag tränar fortfarande bara en gång i veckan och går fortfarande bara på
sk "pass" där det finns en ledare längst fram i salen som hela tiden
tvingar en att ta i och kämpa mycket, mycket mera och längre än vad man
själv ens hade funderat på.

Men tydligen ger det resultat ändå!
För på väg hem från träningen förra veckan så frågade busschauffören
(på fullaste allvar) om jag var vuxen eller skolungdom(!) då jag betalade
en tjuga. Av ren auotomatik så svarade jag såklart vuxen samtidigt som
jag hörde Lisa gapskratta bakom mig.

Faan också!
Jag hade ju kunnat få tillbaka en hel guldpeng om jag bara inte varit så
himla segtänkt;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hohoho...gapskrattar ännu så gott när jag tänker på det hela. 15 eller 30 det är frågan? ;-) Förresten så tycker jag att det är på tiden att vi börjar planera in träning minst två gånger i veckan nu. Och vuxen blir du när du skaffat körkort! :-) mötte förresten din sambo i bil för typ 1 timme sedan...tror inte riktigt han höll 50 som man borde ;-)

2009-04-28 @ 14:52:33
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0