Veckans Shopping



Hoppas inte Daniel kollar...;)




Elodie åkpåse från mammashops adventskalender...
Jag har faktiskt hört att man visst BEHÖVER en åkpåse i norrland, det ska vara en karl till att inte förstå det...


                             

Molosar från elvasmåtrolls adventskalender:)

Jag ÄLSKAR Molo, tur att Astrid är så liten ännu att hon inte kan välja kläder själv. Försök få på de större trollungarna någonting de inte gillar...

Försökte få på Ozzy meandi kläder för något år sedan,
-Jättefin tröja mamma... men jag kommer aldrig att använda den, sa han bara lugnt när jag visade vad jag hade köpt. Sen gjorde han inte det heller hur mycket jag än försökte lura på honom den i säkert ett halvår. 
Jag gillar bara "rock" kläder, förklarade han och meandi var tydligen inte alls rock...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Japp MINST en åkpåse per vagn är det lag på ;-) Supersnygg shopping och skitskoj att du skaffat dig en blogg. Störtskön kommentar från O också...klart att Meandi inte är rock. Du får trösta dig med att Astrid är liten lääänge än så där är det du som bestämmer ;-)

2008-12-08 @ 18:12:34
URL: http://web.comhem.se/storastaden/dagbok.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0