Så nice



Den här taklampan från åhlens vill jag ha.




Finns i både vitt och svart och kostar "bara" 495kr.
Den vita skulle passa så tokbra ovanför köksbordet... eller i vardagsrummet, kanske i sovrummet...
eller vad tusan den är så snygg att den hade passat i stort sätt överallt.
Kung åt den som har en sån här snygg lampa på toan!!!

Sen är jag inte kinkig, en svart hade säkert också varit  fin;)
Har aldrig gillat kristallkronor annars men vad kan man säga om denna vackra skapelse...










Aningen dyrare dock. Hela 1295kr vill de ha för den på elkjedjan.
Så om jag skulle köpa den från åhlens så skulle jag alltså tjäna på det. :P


Halens har också en variant för mer blygsamma 299kr,
men jag röstar fortfarande på åhlens.
Så Nice!

Kommentarer
Postat av: Lisa

KÖP! jag lägger också en röst på Åhlens lampan. Så nu står det 3-1 (du, jag och Astrid mot Daniel)

2008-12-08 @ 22:08:58
URL: http://web.comhem.se/storastaden/dagbok.htm
Postat av: Sofia

Ja, nu har jag beslutat mig! Jag ska köpa den, om den finns kvar efter jul OCH om jag har pengar kvar efter jul:)

2008-12-12 @ 23:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0