Run Forrest, Run


Daniel ger mig dåligt samvete!
Nu är han ute och springer 12km och jag sitter inne framför datorn
och har knappt fått på mig kläder.

Inatt (läs idag) har jag "slept like a baby"=)
Vilket är mer än man kan säga om bebisen i det här huset ;)
Från klockan 14.00 igår klarade hon sig utmärkt på powernaps fram
tills 1-tiden på natten. Somnade i bilen 24.00, då vi åkte hem från en
underbart god middag med "to-die-for" efterrätt som jag tyvärr inte ens
kommer ihåg vad den hette, men vaknade efter 20min hemma i sin
säng!!!
Hur är det ens möjligt?

Själv var jag uppe och gjorde välling kring 06.00 och sen har jag fått
sova ända fram till 11.30!!! då Daniel min hurtiga älskling har myst på
med lill-Pumlan som iaf har världens goaste morgonhumör.<3


Vad är väl en mindre snöstorm om man har bestämt sig för att ge sig ut
och springa?!
Jag önskar att jag kunde bli lite smittad av hans grymma envishet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0