Ozzy gör mig galen!


Han bara inte går mig på nerverna just nu, utan han springer och
HOPPAR på dom - fisandes och skrattandes.


Finns det ingen internatskola i närheten dit man kan skicka sina skitungar
dagar som denna. Jag var på liiite dåligt humör från början, innan min
kära 9-åriga son upptäckte detta och beslöt sig för att kolla hur lång tid han
behövde på sig för att driva mamma till vansinne!



Jag kommer ihåg när det var han som var bebisen i familjen och man
inte trodde att man någonsin skulle kunna bli arg på denna lilla gulliga
pluttunge, än mindre ville vilja skrika fula saker till honom och sälja honom
till en cirkus!!

Men nu är han stor och uppkäftig. Hans fötter luktar illa och hans kläder, 
som han lämnar där han kliver ur dem, stinker efter varje träning. För att
inte tala om hans fisar, som han på något obegripligt sätt kan trycka av
precis när han vill... och då gärna så nära någon inte ont anandes ansikte
som möjligt!
Och hans absoluta favorit, när man själv bara vill ha lite lugn och ro och
vara ifred, är att dra igång syrran med den höga rösten som skulle kunna
krossa glas... och sen är kriget i full gång.

Och vart bråkar dom då?! Ja inte är det i sina rum med stängda dörrar iaf.
Nej det ultimata är ju att tjaffsa, knuffas och skrika så nära personen
som bara vill vara ifred som möjligt - gärna på, alldeles bredvid eller
under om det går!!

Tur att han är så söt när han sover och gosig när han själv vill det, annars
hade vi måstat skicka honom med express till Sibirien! <3


Gullungen på Valborg. Kanske har han
varit liiite för nära elden och busat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0