Nu är det officiellt!


Idag kom pappret från skatteverket med posten.

Följande namn är registrerade i folkbokföringsdatabasen;
Astrid Maria Öman Johansson<3

Nu undrar jag bara hur jag någonsin ska kunna lära mig Pumlans personnr.
Har nog svårt med de första 6 siffrorna, har liksom fått för mig att hon är född
080510 istället för 081005 och nu säger jag fel varje gång vi anmäler oss på
bvc och de frågar efter personnr!;P

Behöver något slags system eller nåt för att få in samtliga siffror i huvudet!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för att du kikade in i min blogg :) Försöker nu komma på vem du är på FL ;-)



Ang personnummer så börjar jag oftast att rabbla mitt eget istället för Noels.



Fin blogg du med och hur sjutton gör man för att få bort bakgrunder på bilder så att man bara kan ha sin egen? Tips mottages tacksamt!



// Petra

2008-12-19 @ 08:30:54
URL: http://septemberflikkan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0