Kizz me Baby


ÄLSKAR barnkläder!
Och speciellt då till småttingar, vet inte varför...


Kanske för att det inte riktigt är lika kul att köpa kläder till sig själv som
postgravid;) Har fortfarande liksom inte kommit riktigt underfund med vad
jag har för storlekar egentligen.



Så här snygg tröja fick Astrid idag av ett par kompisar som kom förbi får att
beskåda vårat lilla underverk!

Jag önskar att någon ville ge mig lite snygga kläder med! Lika tråkigt varje
morgon då man ska välja ut något att ta på sig, allt ser ut som skit liksom...
och så slutar det med mjukisbyxor.
Eller om jag slår på stort; T-shirt & jeans.

I julklapp önskar jag mig en stylist... och en frisör... och när jag ändå håller
på så vill jag även ha en sminkös och en persolig tränare! Eller så nöjer jag
mig med ett gymkort på Helex så jag & Lisa kan bli fit;D
(Om nu hon inte tänker tjuvträna utan mig med dagliga promenader mellan
hertsön och örnäset, ha ha)



I alla fall var det jättebra med en ny Kizz-tröja då våran lilla Pumla snart ser
ut att vara på väg ur denna supersöta body från Lindex.

*snyft*

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej Sofia!

Kul att du också bloggar! Våra barn är ju typ lika gamla så det är ju då extra kul att följa din blogg. =)



Snygga kläder! Jag har knappt köpt några kläder till Texas för han får i present hela tiden! Hade varit kul om någon gav pengar istället så man får välja själv. ;)

2008-12-13 @ 00:06:28
URL: http://tingelingela.blogg.se/
Postat av: Lisa

yes. ingen idé att tro att du kommer hinna med i mitt träningstempo på våren. 2-timmar promenad per dag är mitt nya motto ;-) Eller så får helt enkelt du och Astrid följa med mig på promenad varje dag!! Men det är klart att tomten måste komma med ett Helex-kort för jag SKA komma igång med träningen i januari...och eftersom jag har sån dålig karaktär så behöver jag dig som drar med mig till träningen ;-)

2008-12-13 @ 13:55:42
URL: http://web.comhem.se/storastaden/dagbok.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0