Hiss & Diss V.51


(Inspirerat av Tingelingela)

Veckans Hiss!

Julen såklart!
Alla klappar är köpta och inslagna, granen står klädd och pepparkakorna
bakade. Ute börjar det äntligen bli minusgrader igen och det är sååå mysigt
att åka bil i mörkret och se adventsstjärnor och stakar i nästan alla fönster.
Astrid vår lilla myspumla har sovit två nätter på rad i ett sträck utan att vakna
för mat. Så härligt även om hon oftast somnar först efter 24.00:)


Astrid har t.om börja sova själv i sin egen säng ibland.
Allra bäst sover hon när hon får hålla någon i handen
eller ligga med kinden mot snutte eller gossedjurt:) <3


Veckans Diss!

Men hallå! Vad tusan hände av mina boobs?!
Visst har jag har insett att de skulle krympa då de ökade i storlekar medans
Astrid växte i magen (likadant som med de andra två odjuren;),
Men bestäm sig nu då! Snart har jag bh:ar i varje existerande storlek. Nej ge
mig ett "stabiliserings"datum" så att man kan köpa en bh som sitter perfekt
i mer än nån vecka;P
Säkert är iaf att nästa bh inköp blir en push-up! ha haha!

    
Kompisar från förr!
Tur iaf att magen oxå har krymt sen dess;P

Kommentarer
Postat av: Ingela

Men vad härligt! =)



Nu får vi hålla tummarna att våra bebisar fortsätter sova såhär bra.

Texas somnar också sent, oftast vid 1-tiden men det kan jag leva med.



Du är knasig du som byter gardiner mitt i natten! Haha! ;D

2008-12-21 @ 23:11:53
URL: http://tingelingela.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tassar in och lämnar ett avtryck! Tack för i fredags, känns så avslappnat att umgås med er familj och tack för att jag fick lägga vantarna på pumlan. Det känns lyxigt tycker jag. Ha nu en finfin jul och hoppas tomten kommer med många paket.



kramar från Lisa

2008-12-22 @ 06:33:08
URL: http://tankesnurr.blogspot.com/
Postat av: mela

Tack :)



Vilken söt liten en du har !

2008-12-22 @ 09:42:52
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0